Cum îți recuperezi banii blocați de cazinouri online ONJN approved

Află cum poți să-ți recuperezi câștigurile blocate de cazinourile online, printr-o simplă petiție, sau plângere online trimisă la adresa ONJN.

cazinouri aprobate onjn

Nu ți-ai primit banii câștigați la cazinouri online sau fizice? Te-ai simțit păcălit de un operator și nu ai știut cum să procedezi în acel moment? Ei bine, genul acesta de situații pot fi rezolvate mult mai ușor decât ți-ai fi imaginat cu ajutorul ONJN (Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc)! 

În articolul de astăzi, îți spunem cum te poate ajuta această instituție din România să îți recuperezi banii și când este momentul potrivit să depui o reclamație. Îți arătăm cum poți să faci pas cu pas o sesizare la ONJN și care sunt principalele avantaje ale Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc. Dacă îți dorești o experiență la cazino lipsită de probleme, citește în continuare!

Ce este ONJN?

Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, sau O.N.J.N. este autoritatea publică de reglementare a jocurilor de noroc, la noi. Instituția se află în subordinea Guvernului României și a fost înființată în anul 2013, prin Legea nr. 227/19.07.2013.

Practic, ceea ce face ONJN este să supravegheze activitatea cazinourilor online sau fizice. În acest fel, se asigură că operatorii respectă legislația curentă și în același timp, protejează interesele consumatorilor. 

În prezent, la conducerea ONJN se află președintele Gheorghe-Gabriel GHEORGHE. Alături de acesta se află și secretarul general Teodor-Narcis GODEANU, care exercită temporar funcția în cauză. Sediul central ONJN se află în București, la adresa Calea Victoriei nr.9, sector 3, Cod postal: 030022. 

ONJN Logo

În ce situații poți să apelezi la ONJN?

Dacă nu reușești să îți primești banii câștigați la cazinouri sau suspectezi operatorul de activități ilegale, apelează cu încredere la ONJN! Instituția este responsabilă de monitorizarea operatorilor, dar și de gestionarea reclamațiilor utilizatorilor.

Iată câteva exemple de situații în care poți solicita ajutorul Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc:

  • Probleme cu retragerea.

Dacă ai solicitat o retragere la un cazino fizic sau online, iar aceasta întârzie să apară în contul tău, apelează la ONJN. În general, o retragere nu ar trebui să dureze mai mult de 7 zile lucrătoare. După ce trece această perioadă, îți recomandăm mai întâi să intri în contact cu operatorul. Dacă nu îți oferă niciun răspuns și amână retragerea în mod nejustificat, fă o reclamație către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.

  • Condițiile bonusului nu sunt respectate.

O altă situație în care poți solicita ajutorul ONJN este atunci când un cazino nu onorează condițiile bonusului oferit. Să presupunem că pentru a revendica o ofertă trebuie să realizezi o depunere de minim 50 RON și să efectuezi un rulaj de 30x. Dacă tu ai finalizat rulajul, dar totuși nu ai primit oferta și nici nu ai o explicație din partea cazinoului, poți face o reclamație.

  • Închiderea fără motiv a contului.

Unii jucători pot experimenta închiderea contului după ce au obținut un câștig semnificativ la cazinouri sau din alte motive deloc întemeiate. Contul ar trebui închis doar în următoarele 2 situații: utilizatorul nu respectă termenii și condițiile cazinoului sau utilizatorul joacă responsabil și solicită închiderea definitivă/limitată a contului.

  • Activități ilegale.

Dacă suspectezi orice fel de activități frauduloase sau ilegale din partea unui cazino online sau fizic, apelează la ONJN. Ține cont că pentru a face o reclamație, trebuie să ai dovezi care atestă faptele operatorului. 

Cum poți depune o plângere la ONJN?

Intră pe site-ul oficial ONJN și completează reclamația cu datele necesare! Pentru a ne asigură că nu îți scapă niciun detaliu, ți-am pregătit exact pașii pe care trebuie să îi urmezi. Iată care sunt aceștia:

  1. Intră pe https://portal.onjn.gov.ro la secțiunea ,,Petiții online”.
  2. Dă click pe ,,Petiție nouă”.
  3. Completează prima parte a reclamației cu următoarele date: nume complet, e-mail, cetățenie, CNP, adresă, subiect, mesaj, telefon.
  4. Atașează documentele care demonstrează problema întâlnită.
  5. Apasă pe butonul ,,Trimite sesizare’’.
trimite petitie onjn
trimite sesizare onjn 2
anexeaza documente la plangere
trimite sesizarea onjn 4

Important: Reclamațiile făcute cazinourilor trebuie să includă următoarele informații în căsuța ,,Mesaj”: numele operatorului, site-ul, numele tău de utilizator și datele pe care le-ai folosit la înregistrare!

Cum te poate ajuta ONJN?

Existența unei instituții care controlează activitatea operatorilor de jocuri de noroc este benefică din mai multe puncte de vedere. Hai să vedem care sunt principalele avantaje ONJN!

  • Protecție legală.

ONJN este o instituție aflată în subordinea Guvernului României, autorizată să folosească instrumente tehnice și juridice împotriva operatorilor care nu respectă legislația. Astfel, jucătorii se pot bucura în orice moment de protecție legală la cazinouri online.

  • Asistență profesională.

Întreaga echipă ONJN este formată din experți, pregătiți să îți ofere suportul de care ai nevoie. Dacă ai nevoie de suport, ai și alte opțiuni de contact, pe lângă reclamație: număr de telefon și adresă de e-mail.

  • Transparență.

Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc gestionează reclamațiile într-un mod complet transparent atât pentru jucători, cât și pentru cazinouri. Ești informat mereu în legătură cu statusul reclamației tale, iar dacă acest lucru nu se întâmplă, poți contacta oricând ONJN.

  • Recuperarea banilor.

De cele mai multe ori, ONJN a reușit să recupereze banii pierduți în mod incorect de jucători la cazinouri online. Aici ne referim la câștigurile obținute de utilizatori, care nu au ajuns în contul lor până când nu a intervenit Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.

Concluzie

Dacă vrei să-ți recuperezi banii blocați de cazino, apelarea la Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc reprezintă cea mai eficientă soluție. Această instituție este responsabilă de reglementarea industriei jocurilor de noroc, implicit de sancționarea operatorilor ilegali. 

În cazul în care te simți nedreptățit de un cazino, îți recomandăm să faci o reclamație la ONJN cât mai repede. După cum ai văzut, nu este nimic complicat și de cele mai multe ori, dreptatea este de partea jucătorilor. Profită de protecția oferită de Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc!

Întrebări frecvente

  • Dacă un cazino online refuză să-ți achite câștigurile poți depune o petiție direct pe site-ul oficial ONJN.

  • Da. Poți depune reclamația ta la sediul instituției de pe Calea Victoriei nr. 9, Sector 3, București.

  • Întârzierea fără motiv a plăților, probleme legate de bonusuri, comportament inadecvat al operatorului.

  • Trebuie să incluzi numele reclamantului, denumirea platformei de jocuri de noroc, numele tău de utilizator și alte datele pe care le-ai folosit la înregistrare.

  • Petițiile ONJN sunt soluționate de obicei în termen de 30 de zile, conform site-ului oficial, deși în perioadele de vârf poate dura mai multe luni.


22 Comentarii la “Cum îți recuperezi banii blocați de cazinouri online ONJN approved”
  • Socaciu Alin
    says:

    Nu sunt verificate legal de nimeni fura lumea la greu după ce bagi sume mai mari și nu dau nimic mai și blokeaza depunerile niște hoți o tara cumpărată de mafia jocurilor!

    Răspunde

  • Neacsu Adrian Vasile
    says:

    Bună ziua as dori sa îmi deblocati accesul în sălile de pariuri nu am cerut eu asta va mulțumesc pentru intelegere

    Răspunde

    • Gabriela Coman
      says:

      Bună seara! Aici, pe Cazino.ro, noi furnizăm doar informații și nu avem puterea de a bloca sau debloca accesul în sălile de joc. La fel este și în cazul conturilor de joc înregistrate pe platformele de pariuri online. O seară frumoasă!

      Răspunde

  • Laurentiu
    says:

    Eu am o mare problemă. Sunt hărtuit de o casă de pariuri online după ce am pariat. Și am câștigat. Am retras banii. Din pariurile respective. Pe tot parcursul meciului. Nu a fost suspendat meciul. Biletul sa făcut verde. Am retras banuții. Și ce să vezi după🤣🤣🤣că trb să le returneze banii pentru că au greșit cotele. Am salvări de ecran. Era verde. Acum l a pus pe roșu și tot mă bombardează cu e mailuri. Casa pariurilor. Ca .să fie bine

    Răspunde

    • Alin
      says:

      Ce ai facut pana la urma?

      Răspunde

  • Gheorghe Titieni
    says:

    Am cont la milon ma lasat sa joc am retras mia blocat contul si nici bani nu mi a dat

    Răspunde

  • Joiman Gina alice
    says:

    Am făcut depunere la milion cazino și am retras 1200 RON după ce mi s a verificat cardul mi a închis contul

    Răspunde

  • Dumitru Pogonici
    says:

    Onjn e o prosteala,de ieri incerc disperat sa dau de cnv de la onjn si nu mi raspunde nimeni,si siteul de petitii nu e functional,cei de la milion casino online,mi au inchis contul cu 9400 de lei fara nicio explicatie,nu au numar de telefon,la mail nu raspund,si chatul live nu e functional.nu stiu cui sa ma adresez

    Răspunde

    • Ionut
      says:

      Mie 8400 în data de 7 feb 2025 . De asta sunt și eu aici . Petiti online nu merge . Situ-ul e picat

      Răspunde

    • Mariana
      says:

      Asa am pățit și eu am făcut retragere de 4700 și mau blocat am făcut și plângere dar nimeni nu răspunde…ce este de făcut?

      Răspunde

  • Maria Victoria Iancu
    says:

    Am câștigat jackpotul de 2 ori luna aceasta am capturile de ecran 1.000.000 Ron la roată Norocului și nu vor să-mi de-a ce pot face

    Răspunde

  • dragan
    says:

    onjn nu mai raspunde la petitii si nimeni nu mai poate accesa petitii pentru a depune o reclamatie

    Răspunde

  • Dan
    says:

    Bekeper

    Răspunde

  • Vasile Bogdan
    says:

    Am câștigat o sumă mare de bani la 888Casino din Anglia și nu am putut sa vad unde sau dus bani am nevoie de cineva să mă ajute

    Răspunde

    • Gabriela Coman
      says:

      În acest caz, îți recomand să te conectezi în contul tău de la 888Casino și să verifici soldul și istoricul tranzacțiilor, unde sunt înregistrate toate mișcările banilor. Dacă nu găsești acolo informații relevante, cel mai bine este să contactezi imediat echipa de suport a cazinoului, întrucât aceștia pot verifica direct ce s-a întâmplat cu fondurile tale. Asigură-te că ai la îndemână toate detaliile contului și ale câștigului, pentru a le putea oferi informații cât mai clare.

      Răspunde

  • Alx
    says:

    Eu recomand pentru toți jucătorii să meargă personal la sediul lor sau să ne strângem în număr mai mare sa cerem explicații . Nu cred că există nici un client care joaca de cel puțin 6 luni să fie mulțumit așa că ar trebui sa mergem să facă dreptate sau sa le închidă

    Răspunde

    • Mariana
      says:

      Am fost eu la sediul lor nu am rezolvat nimic. E clar sunt mana ,an mana toți

      Răspunde

  • Mm226
    says:

    Vă rog frumos să mă ajutați..
    AM SUMA DE 14.000 LEI CÂȘTIGATĂ DINTR UN JACKPOT, PE KING CASINO..
    M AM TREZIT CU CONTUL EXFLUS, IMEDIAT DUPĂ CE AM CÂȘTIGAT…ACUM CÂTEVA ZILE
    TOT ÎNCERC SĂ SCRIU ȘI EU O CERERE LA ONJN..
    ȘI NU LE MERGE SITE UL, NU POT FACE NIMIC..
    LA TELEFON NU RĂSPUNDE NIMENI…
    CUI SĂ MĂ ADRESEZ ? VĂ ROG FRUMOS SĂ MĂ AJUTAȚI..CHIAR SUNT DISPERATĂ..sunt banii mei, norocul meu… și îi vreau în cont…că de aia se cheamă jocuri de noroc…AM AVUT NOROC !
    MI AU ÎNCHIS CONTUL ABUZIV…LE AM TRIMIS DOCUMENTELE, TOT CE MI S A CERUT…!

    Răspunde

  • Mariana
    says:

    Va rog frumos dacă știe cineva cum rezolvam aceasta problemă ajutați-mă și pe mine am jucat la 888 cazino am câștigat 4700 și mi-au blocat contul

    Răspunde

  • Mm2025
    says:

    Vă rog frumos ajutați mă să trimit SESIZARE…DE O LUNĂ ȘI CEVA MĂ CHINUIESC SĂ DESCHID ACEA PETIȚIE SĂ O POT COMPLETA ȘI NU REUȘESC..
    NU MERGE DELOC site ul lor, LA TELEFON NU RĂSPUNDE NIMENI…
    VĂ ROG…AM 14000 LEI DE RECUPERAT DE PE UN CASINO ONLINE…
    NU VOR SĂ MI PLĂTEASCĂ ȘI MI AU ÎNCHIS CONTUL IMEDIAT DUPĂ CE AM CÂȘTIGAT ! 🥹

    Răspunde

  • Mm2025
    says:

    Este vorba despre casinoul KING CASINO…
    ESTE NOU APĂRUT…am luat un JACKPOT de 10.000…iar înainte de el, aveam pe cont undeva la aproape 4000 lei…
    Mi l au închis pe motiv că NU MAI AVEAM 2 CONTURI DESCHISE PE ALTE 2 PLATFORME ALE LOR..ESTE CEVA IRELEVANT, N AM GĂSIT AȘA CEVA MENȚIONAT ÎN TERMENII ȘI CONDIȚIILE SITE ULUI..
    CONSIDER CĂ AM FOST PĂCĂLITĂ ȘI VREAU ACEȘTI BANI SĂ AJUNGĂ N CONT, PENTRU CĂ A FOST NOROCUL MEU..
    DACĂ CINEVA MĂ POATE AJUTA, OFER ȘI RECOMPENSĂ… VĂ ROG DIN TOT SUFLETUL ! NU VREAU SĂ LAS ACEȘTI BANI LA ACEI ESCROCI !🥹

    Răspunde

  • Mii2025
    says:

    De ce mi ați șters comentariul și nu l ați aprobat?
    Am scris și eu f frumos, dacă cineva mă poate ajuta, să mi recuperez și eu 14.000 lei, de la casinoul KING CASINO..ofer și recompensă, doar să i recuperez…
    Lăsați mi și mie comentariul, poate cineva mă poate ajuta..Că mă chinuiesc de o lună și jumătate! 💔

    Răspunde

Lasă un comentariu la Maria Victoria Iancu Anulează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To top